You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, לירן כהן נשאר בבירת הנגב לעוד 5 עונות

נוער - על, לירן כהן נשאר בבירת הנגב לעוד 5 עונות

מגינה השמאלי של קבוצת הנוער של הפועל באר שבע חתם על חוזה לחמש עונות במועדון. פלג חמדי, מנכ"ל מחלקת הנוער, שאימן את השחקן 3 עונות, מפרגן לשחקן בכתבה זו.


מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: דוברות הפועל באר שבע

אלונה ברקת אמנם עזבה את הבעלות על הפועל באר שבע - ולמרות העננה שמרחפת מעל המועדון ולמרות העובדה שטרם מונה מאמן לקבוצת הנוער, במחלקת הנוער ממשיכים לעבוד במרץ לקראת העונה הבאה. אחרי שבשבוע שעבר הוחתם על חוזה ארוך טווח החלוץ רום אליגון, שחזר מעונת השאלה בבאיירן אולצנאו הגרמנית, לפני זמן קצר הודיעה הנהלת המועדון על החתמתו לחמש עונות של המגן השמאלי לירן כהן, יליד שנתון 2001, שרשם ארבע הופעות במדי נבחרות הנוער ועוד 6 הופעות במדי נבחרת נערים א'. את דרכו החל בקבוצת טרום ג' של בית"ר טוברוק ובהמשך עבר למכבי עמק חפר ובשנתון ילדים ב' הגיע להפועל באר שבע ומאז הוא משחק בשורותיה.

מי שיכול להעיד בצורה הטובה ביותר על התפתחות השחקן לאורך השנים הוא פלג חמדי, שאימן את השחקן משך שלוש עונות: לירן כהן מגן שמאלי שגדל במחלקת הנוער הפועל באר שבע משנתון ילדים ב'. היו לי כמאמן ראשי 3 שנים מצוינות עם לירן ונהנתי מאד לאמן אותו. שרון אביטן המנהל המקצועי תמיד היה נכון לעזור ולדחוף אותו קדימה ולשפר ולשמר את יכולותיו. בשנה האחרונה מחלקת הנוער נכנסה לפוקוס מיוחד תחת  אנשי המקצוע, אליניב ברדה ,שרון אביטן ומאור מליקסון שנתנו  ותרמו לו מהידע העצום שלהם ומהניסיון שלהם. לירן  בעל רגל שמאל חזקה ונמנה בשנתיים האחרונות על סגל נבחרת ישראל. אני מאחל לו הצלחה גדולה בשמי ובשם אנשי המועדון. כולנו מאחלים ללירן הצלחה רבה בהמשך הדרך ותמיד כאן בשביל לעזור ולכוון".

 

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

 

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

פרטים ליצירת קשר. טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .